figure

Coronavirus

Rijssen/Apeldoorn, 3 november 2021

Bezoek aan onze winkels

U bent van harte welkom in onze winkels. Vooropgesteld de gezondheid en veiligheid van onze klanten en onze medewerkers heeft onze hoogste prioriteit. We volgen de ontwikkelingen en de adviezen vanuit het RIVM op de voet en ondernemen meteen actie als daarom wordt gevraagd. We vragen uw begrip voor de voorzorgsmaatregelen die we hebben getroffen en die we ook van u vragen.

Welke extra voorzorgsmaatregelen nemen wij?

  • Wij maximeren het aantal bezoekers in onze winkels.
  • Onze medewerkers geven u geen hand.
  • We werken op gepaste afstand en de gesprekplekken zijn uitgerust met plexiglas schermen. Tijdens de rondleiding draagt onze verkoper een mondkapje.
  • We monitoren de gezondheid van al onze medewerkers. Iedereen met (lichte) klachten blijft thuis.
  • In al onze winkels bieden we desinfecterende handgel aan en we wassen onze handen met grote regelmaat.
  • We maken onze winkels extra vaak schoon.

Wat vragen we van u?

  • De voorschriften van RIVM te respecteren.
  • Maak zoveel mogelijk een afspraak, zodat we het bezoek kunnen reguleren.
  • De handen te ontsmetten bij binnenkomst met de aangeboden handgel.
  • Houdt minimaal 1,5 meter afstand tot onze medewerkers en bezoekers.
  • Wij vragen u een mondkapje te dragen als u zich verplaatst in de showroom. Aan tafel mag het kapje af i.v.m. plexiglas schermen.
  • Regelmatig handen wassen bij bezoek aan onze winkels.
  • Onze winkel niet te bezoeken bij klachten die horen bij het virus (klachten als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten).
  • Bij klachten een reeds gemaakte afspraak met ons te verzetten.Bezoek aan huis voor inmeten, leveren & monteren.

Inmeten

Ten gunste van uw gezondheid en dat van onze medewerker, vragen wij van u het volgende:

  • Wanneer u of uw gezinsleden klachten hebben als hoesten, koorts, niezen en/of keelklachten, zeg de afspraak dan af.

Bezorgen

Ten gunste van uw gezondheid en dat van onze medewerker, vragen wij van u het volgende:

Wanneer u of uw gezinsleden klachten hebben als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten, bel de bezorgafspraak dan af.

Is een familielid wel in staat om onze chauffeur te woord te staan/te helpen, dan is dat voor ons ook een goede oplossing.

Montage

Ten gunste van uw gezondheid en dat van onze medewerker, vragen wij van u het volgende:

  • Om de veiligheid zo goed mogelijk te garanderen, vragen wij u het vertrek waar de keuken gemonteerd wordt, tijdens de montagedagen exclusief beschikbaar te stellen aan onze monteur.
  • Wanneer u of uw gezinsleden klachten hebben als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten, verplaats dan de montageafspraak naar latere datum.

Deurbeleid

  1. Wij maximeren het aantal bezoekers in onze winkels.
  2. Meldt uw bezoek aan de receptie.
  3. Onze medewerkers geven u geen hand.
  4. Respecteer de voorschriften van het RIVM.
  5. Ontsmet uw handen bij binnenkomst met de aangeboden handgel.
  6. Houdt minimaal 1,5 meter afstand tot onze medewerkers en bezoekers.
  7. Wij vragen u een mondkapje te dragen als u zich verplaatst in de showroom. Aan tafel mag het kapje af i.v.m. plexiglas schermen.
  8. Was regelmatig uw handen.
  9. Bezoek onze winkel niet als u, of uw gezinsleden, klachten heeft als hoesten, koorts, niezen en / of keelklachten.

#blijfgezond #pasopelkaar #samenishetmogelijk

Hoogachtend,

Directie Paul Roescher