figure

Coronavirus

Rijssen/Apeldoorn, 10 maart 2021

Geachte klant/relatie,

Bij Paul Roescher heeft de gezondheid en veiligheid van onze klanten en medewerkers de hoogste prioriteit en daarom hebben wij de volgende extra maatregelen getroffen.

Bezoek aan huis

De activiteiten van voorlichting, bezorging, inmeten, montage en servicebezoeken gaan ongewijzigd door, uiteraard binnen de richtlijnen van het RIVM. Hierbij hanteren wij de volgende spelregels en verzoeken u om deze te respecteren:

  1. Klussen die meer dan één persoon vergen, worden tot nader order uitgesteld. Onze planner verplaatst deze tot na de lockdown.
  2. Wanneer een collega bij u langskomt, reinig uw deurkrukken, toilet en de werkplek waar onze servicemonteur gaat werken. Zo komt onze servicemonteur in een veilige, schone werkomgeving.
  3. Zorg voor minimaal 1,5 meter afstand tot onze collega, zorg ervoor dat onze collega alleen in de (geventileerde) ruimte kan werken en niet gestoord wordt door het halen van water, koffie, voedsel en dergelijke.
  4. Garandeer te allen tijde minimaal 1,5 meter afstand tot onze servicemonteur.
  5. Iedereen in huis (althans in de directe omgeving van de werkzaamheden) draagt een goedgekeurd/veilig mondkapje om te voorkomen dat het virus zich kan verspreiden.
  6. Indien u en/of uw huisgenoten symptomen van het coronavirus vertonen, dient u dit vooraf te melden. Uw volstrekte eerlijkheid en bevestiging per e-mail aan onze planner en/of serviceplanner hierin is essentieel.
  7. Indien aan het bovenstaande niet kan worden voldaan, behoudt onze servicemonteur het recht om onverrichter zake te vertrekken en onze planner opdracht te geven om het bezoek te verplaatsen naar een latere datum en tijdstip.
  8. Indien u het zelf onprettig/onveilig vindt om tijdens de lockdown service van ons te ontvangen, gelieve even een e-mail te sturen naar serviceplanning@paulroescher.nl voor de serviceplanning en naar planning@paulroescher.nl voor bezorging van uw keuken, badkamer, vloer etcetera, zodat uw afspraak kan worden verzet.

Afspraken met uw adviseur(s)

Het aantal afspraken, dat in onze showrooms wordt aangevraagd, is zeer groot. Dat verheugt ons zeer en het stelt u in staat om uw (ver)bouwplannen te laten doorgaan. Wij vragen u om geduld, mocht uw voorkeursdatum en/of -tijd niet direct lukken in de (over)volle agenda's. Samen met onze receptionistes komt u er echter vast uit.

Showrooms

Met ingang van dinsdag 16 maart mogen wij u eindelijk weer in onze showrooms ontvangen, zij het begrijpelijkerwijs in beperkte aantallen. Maak altijd minimaal 4 uur van tevoren een afspraak. Hierbij volgen wij de richtlijnen van het RIVM. Bekijk ook onze openingstijden om teleurstellingen te voorkomen.

Beeldbellen

Als alternatief voor uw showroombezoek kunt u ook een afspraak aanvragen voor beeldbellen. Het aanvragen van zo'n afspraak werkt hetzelfde als een showroomafspraak. U kunt uw adviseur desgewenst en indien nodig ook bij u thuis laten komen. Hij/zij werkt uiteraard op veilige afstand en volgt alle RIVM-maatregelen. Zo kunt u bij u thuis "live" bijvoorbeeld een paar keukenfrontjes naar keuze zien en voelen en gelijk zien of dit bij uw interieur past (meer info).

Webshop

Uiteraard kunt u zich in onze webshop oriënteren op een selectie van ons aanbod en deze desgewenst direct online kopen. Onze webshop is op zondagen gesloten, want dan laadt het team zijn accu's bij.

Service Desk

Onze Service Desk is uiteraard tijdens openingstijden voor u geopend. De snelste route om uw servicemeldingen in te dienen is via de Online Service Desk. Zo kunnen wij samen u uw servicemeldingen stroomlijnen, versnellen en dus verbeteren.

Kookworkshops

Kookworkshops die tijdens de lockdown gepland stonden, zijn hierbij helaas geannuleerd en zullen na de lockdown weer worden hervat. Afhankelijk van verdere ontwikkelingen, hopen wij u in de toekomst te kunnen informeren over een eventuele nieuwe datum.

Tot slot

Gezien de huidige situatie gaan de leveringen en het inkopen in onze vestigingen wellicht anders dan u van ons gewend bent. We vragen uw begrip voor deze uitzonderlijke situatie en voor onze medewerkers die alles in het werk stellen om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Wij zijn erg trots op onze collega's, leveranciers en klanten, maar kunnen het alleen samen redden. Wij danken u hartelijk voor uw medewerking.

Uiteraard houden wij u hier op de hoogte bij nieuwe ontwikkelingen. Mocht u nog vragen hebben, dan kunt u contact opnemen met uw contactpersoon van de servicedesk, accountmanager of vestigingsmanagement.

#blijfgezond #pasopelkaar

Hoogachtend,

Directie Paul Roescher