figure

Manager Aftersales en Montage

Haalt u energie uit topservice leveren aan onze klanten?

Kent het proces van het monteren van keukens tot en met de nazorg daarop, voor u geen geheimen? En hebt u de power en creativiteit om in onze nieuwe formatie de prestaties van montage en aftersales indrukwekkend te verbeteren?

Om onze groeiende organisatie te combineren met steeds hogere klantwaardering, zoeken wij in een nieuwe formatieplaats een:

Manager Aftersales & Montage

(fulltime in Rijssen)

Wie is Paul Roescher?
Paul Roescher bestaat in 2021 vijftig jaar. Het bedrijf staat bekend als een ervaren organisatie met een betrokken managementteam en enthousiaste medewerkers die alles uit de kast halen om de klanten blij te maken. Hoogspringers dus die de lat voor hunzelf hoog hebben liggen. De organisatie is modern en goed uitgerust. Vanaf het concept tot de nazorg is alles qua logistiek in eigen hand. Het serviceniveau staat op een hoog peil. De bruisende, beursachtige megastores zijn met totaal 17.500 m2 de allergrootste van het land, en zorgen voor een landelijke aantrekkingskracht. Jaarlijks worden vele klanten door heel Nederland, met eigen chauffeurs, tot volle tevredenheid voorzien van keuken, badkamer, vloer of haard, eettafel of (schuif)kast.

Bij Paul Roescher werken winnaars, die trots zijn op wat zij doen. Wat wil je ook met al die schitterende keukens, badkamers, vloeren, tegels, haarden en tafels? Wij helpen onze klanten al 50 jaar bij het realiseren van hun woondromen en doen dat bijzonder graag.

Service is de nieuwe marketing
Op KlantenVertellen.nl krijgen wij een dik rapportcijfer en daar zijn wij heel erg trots op. We gaan echter voor een 10! Soms is er in het proces tussen advisering en montage toch een kink in de kabel gekomen. Slechts een klein deel van onze klanten maakt gebruik van onze serviceafdeling. Toch is de meerwaarde van een goede aftersales voor onze klanten enorm. Onze servicemedewerkers weten van een 6 een 9 te maken. Wij willen met onze afdeling service naar de beste in de branche!

Op het snijvlak van mens en techniek
Als Manager Aftersales & Montage bent u specialist in techniek en communicatie. De klant geeft onze organisatie een kans om alsnog een goed cijfer te gaan halen en daar zijn we dan erg blij mee. Samen met het team zorgt u voor dat de klant alle ruimte krijgt om te vertellen waar we achtergebleven zijn t.o.v. hun verwachtingen. Een eventueel technische mankement wordt opgehelderd en er volgt een bestelling van goederen of er wordt een van onze servicemonteurs ingezet. Aan het eind van deze afhandeling zijn we alsnog geslaagd in een hoge klantwaardering.

Naast het realiseren van concrete oplossingen voor onze klanten, bent u ook in staat om structuren te ontdekken in oorzaken. In iedere klacht zit immers informatie en een kans. U zet dit om in een aanbevelingsrapport naar interne- of externe schakels in het proces.

Vanuit uw passie voor aftersales op hoog niveau bent u vooruitstrevend om onze afdeling service door te ontwikkelen al dan niet met nieuwe tools en technieken. Bij ingewikkelde gevallen bezoekt u de klant zelf en staat u deze te woord. Hier liggen altijd kansen voor alle betrokkenen.

Topkwaliteit montage
Naast service wordt u verantwoordelijk voor de 35 tot 75 montageorganisaties, die wekelijks voor ons bedrijf in de weer zijn en topprestaties leveren. Deze zeer zelfstandige partners worden voortdurend door u op de hoogte gehouden van ontwikkelingen in onze organisatie en ons assortiment. U ontwikkelt ook hier groei in kwaliteit van montagekwaliteit en dienstverlening.

Wat bieden we

  • verantwoordelijkheid voor een eigen afdeling met vele fte
  • een afwisselende baan waarin creativiteit en snelheid alle ruimte krijgen
  • een baan in binnen- en buitendienst
  • ruimte voor initiatief en deskundigheid
  • betrokken en kundige collega’s die er met enthousiasme voor willen gaan
  • een stabiel, maar flink groeiend familiebedrijf waarin professionaliteit alle ruimte krijgt
  • korte lijnen
  • een goede salariëring

Wat vragen we

  • verstand van, visie op en werkervaring in hoe goede aftersales hoort te zijn
  • als service manager heeft u overzicht over het totaal, maar kunt u ook inzoomen op punten waar het proces beter kan
  • u bent een ster in time management en het beheren van deadlines
  • u bent stressbestendig en hebt het vermogen stabiliteit te geven aan een turbulente afdeling service en montage waar snel en ad hoc geschakeld moet worden
  • goede communicatieve vaardigheden voor het afstemmen van samenwerking met veel leveranciers en (externe) monteurs
  • (enige) juridische kennis van het consumentrecht
  • u bent een enthousiast persoon met gevoel voor humor (het glas is halfvol)
  • goede verbindende en leidinggevende capaciteiten ter aansturing van het team van 10 fte
  • HBO werk- en denkniveau
  • de keukenbranche kenmerkt zich door complexiteit en woonproducten die bestaan uit veel onderdelen: deskundigheid op het gebied van meubelen/keukens/sanitair/tegels is een sterke pre.

Geen klanten, maar fans door perfecte processen
Dit is zo, omdat de aftersales de hoogste cijfers krijgt bij Roescher. In de rol van manager service & montage bent u actief in het spectrum waar teleurstelling en kritiek (terecht of onterecht) omgebogen moet worden in enthousiasme over ons product en bedrijf. Met een kordate, eerlijke en pro-actieve nazorg heeft u maar 1 doel: het creëren van de hoogst haalbare klanttevredenheid. Want wij zoeken geen klanten, maar fans!

Werktijden en solliciteren
Voor alle functies geldt fulltime 40 uur per week van dinsdag t/m zaterdag. Zondags altijd gesloten. Indien nodig kunt u in aanmerking komen voor een verhuisvergoeding. Voor deze functies geldt een passende beloning en goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Uw schriftelijke sollicitatie zien wij graag binnen 14 dagen tegemoet t.a.v. de directie naar Paul Roescher, Plaagslagen 2, 7463 PH Rijssen of via het onderstaande formulier.

Lees hier onze privacyverklaring

 

Afsprakenplanner

figure

Maak een afspraak om vrijblijvend advies te krijgen van één van onze specialisten

79% beveelt Paul Roescher aan!

"We hebben het zeer gewaardeerd wat jullie allemaal voor ons hebben gedaan. Wat een service! Wat hebben jullie met ons meegedacht."

Lees het verhaal van deze klant

Paul Roescher

figure
Europa's grootste keus
17.500 m2 showroom
Altijd hoge kwaliteit