figure

Medewerk(st)er Service Desk in Rijssen

Paul Roescher levert de mooiste woonartikelen aan de leukste klanten. Dit doen wij al sinds 1971 (!) en maken nog ieder jaar een gezonde groei door. Dit kan alleen als alle schakels van de ketting even sterk zijn. Wat zijn dan die schakels, of liever, fases?

  1. oriëntatiefase: in deze fase oriënteert onze klant zich op de markt, op zoek naar het beste artikel bij de beste leverancier voor de beste prijs
  2. koopfase: in deze fase bezoekt de klant onze showroom in Apeldoorn, Rijssen of onze webshop
  3. bestelfase: in deze fase wordt het artikel voor de klant besteld, als het niet op voorraad mocht zijn
  4. leveringsfase: in deze fase wordt het artikel geleverd (bezorgd of opgehaald)
  5. nazorgfase: in deze fase wordt er aandacht aan de klant besteed en/of het artikel, mocht dit niet (helemaal) juist zijn of (deels) ontbreken

Nazorgfase: de helpende hand

In deze laatste fase zit ontzettend veel uitdaging, want daarin maken of breken wij het totale gevoel, dat een klant aan Paul Roescher overhoudt. Zeker in deze tijd van online reviews en fora, is het van groot belang dat een potentieel minder positieve review wordt vermeden, nog voordat deze ontstaat. Met andere woorden: door het verlenen van de juiste nazorg behoudt de klant zijn of haar glimlach en overwint de positieve gedachte aan Paul Roescher.

Op jacht naar alleen maar tevreden klanten

Wij willen het liefst alleen maar tevreden klanten. Omdat we steeds zo'n gezonde groei doormaken en dit dus willen vasthouden, willen wij het team op de Service Desk uitbreiden. Het spreekt voor zich dat wij veel in de Service Desk hebben geïnvesteerd om alles zo gestroomlijnd en dus zo efficiënt mogelijk te maken en houden.

Professionele helpdesk-software

Zo wordt sinds dit jaar gebruikgemaakt van professionele software, speciaal voor een helpdesk. In het kort: klanten gaan naar onze online Service Desk en dienen een servicemelding in. Neem gerust een kijkje hoe het werkt. Een binnengekomen melding wordt aan een bepaalde collega van het Service Team toegekend. De klant krijgt een automatisch antwoord, wel zo prettig. Eenmaal in behandeling genomen krijgt de klant met naam en toenaam kennis met de betreffende collega, die van het systeem een maximale hoeveelheid tijd krijgt om de melding op te pakken en op te lossen. Hierdoor houden wij grip op onze servivcemeldingen - nu en in de toekomst. Onze klanten waarderen deze extra investering enorm.

Onze klanten betalen ons salaris

Jouw kick zit er niet alleen in dat je de klanten, die voor jouw salaris zorgen, echt verderhelpt met de door jou geboden oplossing. Je voegt ècht iets toe aan de ketting. Dit geeft veel voldoening! Je hoeft natuurlijk niet alles over ieder artikel te weten. Samen met jouw vakkundige en superaardige collega's van de verschillende afdelingen en de door jou opgebouwde kennis en ervaring word je er steeds beter in en zal het steeds leuker worden.

Paul Roescher = een uniek retailbedrijf

Paul Roescher kent zeer prettige kernwaarden. Zo is het werk 's avonds als je naar huis gaat ook echt af. Je hoeft op zon- en maandagen nooit te werken. Een unicum in de retail. Hier staat tegenover dat je wel werkt als onze klanten ons bezoeken, dus tijdens koopavonden (donderdags) en op zaterdagen.

Veel afwisseling houdt het leuk

Het team is zo opgedeeld, dat je de ene helft van de dag de telefoon voor je afdeling beantwoordt en de andere helft de digitale klanten via het eerdergenoemde systeem behandelt. Zo houden we samen de afwisseling erin. Geen dag is hetzelfde en zeg nu zelf: onze artikelen zijn gewoon gaaf.

Visie op de toekomst

Met een duidelijke visie op de (digitale) toekomst en alle tools die je je maar kunt indenken op het gebied van een professionele, moderne Service Desk wordt het helpen van klanten een interessant, leerzaam, succesvol en dus leuk spel.

Pas jij in dit plaatje?

Heb je affiniteit met onze artikelen en beheers je het Nederlands uitstekend (zowel in woord als geschrift)? Heb je een prettige telefoonstem en de juiste dienstverlenende houding? Ben je een team player en wil je werken met de allernieuwste Service Desk-tools? Dan nodigen wij je van harte uit om te solliciteren.

Meer informatie of solliciteren

Upload je CV en motivatie hieronder of stuur deze per post naar ons adres in Rijssen t.a.v. de directie. Wij kijken uit naar jouw reactie.

 

Lees hier onze privacyverklaring

 

 

 

Afsprakenplanner

figure

Maak een afspraak om vrijblijvend advies te krijgen van één van onze specialisten

75% beveelt Paul Roescher aan!

“Een keuken, badkamer, houten vloer: Paul Roescher heeft ons in alles voorzien."

Lees het verhaal van deze klant

Paul Roescher

figure
Europa's grootste keus
17.500 m2 showroom
Altijd hoge kwaliteit