figure

Contact met Paul Roescher

Servicemelding

Wilt u als bestaande klant een servicemelding indienen? Dat kan uiteraard. Ons Service Team staat tijdens kantooruren graag voor u klaar om u verder te helpen. De snelste en beste route is die naar de nieuwe online Service Desk. Leest u eerst vooral ook onze antwoorden op veelgestelde vragen, voordat u een servicemelding indient. Wellicht staat uw vraag hierbij.

Met hulp van professionele software wordt u om enkele gegevens gevraagd, zodat ons Service Team u sneller en beter kan helpen. Heeft u geen internettoegang en is het essentieel dat u iemand van het Service Team telefonisch spreekt, dan kan dit via 0548 530 352. Houdt u wel rekening met een eventuele wachttijd alstublieft. Alvast bedankt voor uw begrip en medewerking.

Naar de Online Service Desk >

Showroom bezoeken

Wilt u Paul Roescher een bezoek brengen? Fijn! Ga naar de afsprakenpagina en maak een vrijblijvende, veilige afspraak met één of meer van onze adviseurs/adviseuses. Liever toch op de bonnefooi langskomen? Geen probleem, leuk. U bent welkom in onze showrooms in Apeldoorn en Rijssen. Houdt u wel wel rekening met (langere) wachttijden als u zonder afspraak komt. In de vernieuwde restaurants is dat echter beslist geen straf.

Afspraak Maken >

Algemene vraag/opmerking

Heeft u een algemene vraag of opmerking? Vul dan hieronder het contactformulier in, of bel ons via 0548 530 350. Let op: servicemelding kunnen uitsluitend worden ingediend via de online Service Desk en niet via onderstaand formulier. Dankuwel!


Megastore Apeldoorn

Megastore Rijssen

Lees hier onze privacyverklaring

Wij zien u graag tegemoet

Wij zien u graag tegemoet