figure

Contact met Paul Roescher

Servicemelding

Lees alstublieft eerst de antwoorden op veelgestelde vragen voordat u contact met ons opneemt. Staat uw vraag er niet bij, dan staat het Service Team tijdens kantooruren uiteraard voor u klaar om u online te helpen in de nieuwe online Service Desk. Met behulp van professionele software en een team experts wordt u sneller en beter geholpen dan ooit tevoren.

Heeft u geen internettoegang en/of is het essentieel dat u iemand van het Service Team telefonisch spreekt, dan kan dit via telefoonnummer 0548 530 352. Houdt u echter wel rekening met een eventuele wachttijd.

Naar Veelgestelde vragen >

Naar de Service Desk >


Showroom bezoeken: afspraak maken is verstandig

Fijn dat u een bezoek aan onze showroom in Apeldoorn of Rijssen plant. U bent uiteraard van harte welkom. Ga naar de afsprakenpagina en maak een vrijblijvende afspraak met één of meer van onze adviseurs/adviseuses. Dit voorkomt een (soms lange) wachttijd, zeker als u van ver komt.

Showroom bezoeken zonder afspraak: geen probleem

Liever toch op de bonnefooi langskomen? Geen enkel probleem natuurlijk. U bent van harte welkom in onze showrooms in Apeldoorn en Rijssen. Houdt u wel wel rekening met (langere) wachttijden als u zonder afspraak komt. In de vernieuwde restaurants met onder meer (draadloze en bedrade) oplaadpunten voor uw telefoon of tablet en voldoende leesvoer is dat echter beslist geen straf. Bedankt voor uw begrip.

Nu Een Afspraak Maken >


Algemene vraag/opmerking

Heeft u een algemene vraag of opmerking? Dat kan via het contactformulier hieronder of via telefoonnummer 0548 530 350. Let op: servicemeldingen kunnen uitsluitend via de online Service Desk, niet via onderstaand formulier. Dankuwel!


Megastore Apeldoorn

Megastore Rijssen

Lees hier onze privacyverklaring

Wij zien u graag tegemoet

Wij zien u graag tegemoet